lördag, november 07, 2009

Vårdag i november

Jag känner mig grabbig.. Ser på fotboll, dricker öl, äter chips.
Haha.
Är det inte vad alla killar brukar göra?
Vad säger det om mig förresten.. Hmm hmm. Vet inte riktigt.
Kanske inget.


Lördagkväll. Känns skönt att ha en dag kvar att softa på.
Få lite saker uträttade.

Idag har jag träffat Linn och henns brosdotter Vanessa!
Det var trevligt.
Vi lurade runt i Stadsparken för Vanessa skulle leka. Och det gjorde hon.
Vädret var sjukt underbart och härligt.
Det var skönt att vara ute, få massa frisk luft.
Solen lyste, det var jättemycket barn på lekplatsen. Barn och små hundar.
Det framgår inte av bilden men det var så. Verkligen.
Även Linn och jag provade lite saker. Det är underskattat att gunga!
När mina tår sen vad stelfrusna begav gick vi för att fika. Gott.
Varm choklad och en liten kaka för min del. Chokladen var för att jag skulle tina upp och kakan för att jag var nyfiken. Gott gott!
Jag fick även köpt kents nya skiva.
Sen var det tack och adjö till flickorna!
När jag sen cyklade hem var det fortfarande rätt okey väder.
Mörkt förvisso men det var nästan som en vårdag i november!

Inga kommentarer: