torsdag, december 31, 2009

Gott Nytt År!

Lite sin vana trogen har Anna gett oss något att stilla vår hunger och längtan med.
Vi äro små bortskämda fans vi. Men fint är det..
Kolla själva här!

Det finns mycket att skriva om året som gått.
Många spännande berättelser.
De flesta antar och hoppas jag att ni har hängt med på här via bloggen.
Alla ups and downs. Alla konserter, utflykter. Resor hit och dit.

Det finns så mycket att hylla och vara glad över.
Saker som ligger nära mitt lilla hjärta.
Det finns saker som gör ont att tänka på men livet går alltid vidare, oavsett om vi gillar det eller inte.
Men man ska alltid vara glad för tiden man har här, det är något att uppskatta och ta vara på.
Dock så lätt att glömma. Glöm det aldrig!

Jag får väl passa på att tacka alla fina människor för att ni gjort mitt 2009 vackert!
Tack tack tack!

Dom smäller raketer här och snart är detta året slut.
Och jag hoppas det blir minst lika bra som vi har haft och att mina finaste får allt dom önskar sig.
För då har jag fått precis allt jag vill ha!

Inga kommentarer: