tisdag, december 08, 2009

Ingen rolig tisdag..

Usch och fy! Jag mår inte bra...
Morgonen startade i racerfart. Det som hänt min far, att han kalvat som en gris (fint uttryck) när dom var i Barcelona, hände mig.
Idag fick jag känna på hur det var. Och det var inte trevligt!!

En sväng med Flux efteråt hjälpte lite mot den hemskiga smaken. Fy fan.
Ska väl inte lägga ut orden så mycket och få även er illamående, det är inte riktigt min mening men jag vill ändå skriva av mig lite.
Skulle egentligen jobbat idag.
Skola igår, jobb idag- skola imorgon. Vet dock inte riktigt hur jag känner mig, vet inte om jag har feber, om jag vågar äta något i afton och vad som händer imorgon.

Det känns som om klockan är jättemycket. Jag vaknade som sagt tidigt, fick sovit lite mellan 12-15 sedan allt lugnat ner sig lite.
Man kan i alla fall säga att det verkar gå på rätt håll, förutom att jag känner mig lite groggy och seg..
Ska bege mig och hämta lite vatten. Vätska är bra! Vatten och mer TV, om jag ens orkar resa mig..
Lite synd om mig tycker ni väl ändå?

Inga kommentarer: