tisdag, december 15, 2009

Trevligheter!



Det går framåt här. Jag har varit i Danmark idag och blev lite frustrerad av att inte kunna lyssna något. Så kan det ju gå!
Väl i närheten av Helsingör igen kunde jag börja lyssna igen. Vackert!
Elin live, Thåströms Fanfanfan och lite Agnes. Bra timing va?

Annars var det trevligt i Danmark.
Klinikutflykt! Häftigt väder..snöflingor stora som femkronor. Vackert.
God mat. Trevlig shopping. Gott sällskap. Väldigt mysigt alltså!
Efter hemkomsten stack jag ner till mor och hjälpte till med pepparkaksbaket. Kul!
Det blev fina kakor och några fick jag med mig hem. Gott till kvällsteet.
Nu däremot ska jag koncentrera mig lite igen. Kanske komma på något bra låtval att skicka in och göra en god gärning. Såhär innan jul..
Eller ta er en titt här och se vad ni missat!

Inga kommentarer: