söndag, december 06, 2009

Vintern är här..

Hmm.. Värst vad fort tiden går!
Usch..är det verkligen sant? December. Snart jul?!
Jo, det är väl så. Tiden rullar på och saker händer, hela tiden.

Jag har fått träffa söta töser. Mina fina vänner!
Olika träffar till olika konserter, på olika ställen.
Jag har fått träffa min Panter en hel del och mer ska det bli.
Det värmer min själ!
Sen har vi Sara och Emma. Hur bra får det bli egentligen? Nästan för bra faktiskt..fast ändå inte.
Jag behöver det där. Dom där fina!

Underbara konsertupplevelser var det också.
Melissa i Malmö.
Jag var så till mig att jag inte ens kom mig för med att ta några bilder..då är det bra.
Lasse. Tegan & Sara. Wooh!

Och Anna x 3. Fantastiskt!
Verkligen.
Nu har jag lite magknip och försöker få in i skallen att detta var sista svängen på ett tag.
Det är det som ger mig magknip..att jag inte vet när det beger sig nästa gång. Uhh..

Idol. Underbart.
Wow vad häftigt det var! Direktsändning i TV4. Kan ni tänka er.. Vi satt backstage. Grymt kul!
Magisk stämning, luften vibrerade. Idolerna var taggade, söta, fina, duktiga. Fantastiskt bra.
Malmö är mitt favoritställe för kuliga upplevelser. Verkligen!

Gårdagens konsert blev dock inställd.
Jag är inte förvånad men ledsen. Hoppas han kan komma till nästa år och ändå liva upp i mörkret. Att han överhuvudtaget är vid liv.
Mmm..det hoppas jag på!

Nu ska jag sluta svamla, det finns ändå inte tillräckligt med ord för att beskriva den senaste tiden.
Alla svarta saker. Ljuset. Musiken. Vännerna och stöttepelarna.
Ikväll har jag inte hittat orden, riktigt.

1 kommentar:

Marcus sa...

Jag tycker att du hittade lagom väl valda ord för en inte alltför lång blogg som sammanfattar den senaste tiden. Det har varit många känslor, upplevelser och tankar. Jag har försökt fundera ut hur jag ska kunna få till en blogg men det känns svårt. Återstår att se när jag ger mig på ett försök.

Tack <3