lördag, januari 23, 2010

En lugn lördag

Tack så mycket för den söta kommentaren kära vännen H!
Inspirerande måste jag säga.. Tänk om det verkligen är så. Hmm.. Ja. Tänk tänk..

Idag har jag varit duktig, måste jag ändå få säga..
Efter att ha sovit lagom mycket lagom lång tid, jag kom ur sängen runt 12 snåret vilket nästan är tidigt för att vara jag, kom jag så äntligen ut på en promenix.
Helt själv. Bara jag och lite musik.
Faktiskt nästan bara jag ute alls..
Solen sken under dagen men var påväg nedåt när jag äntligen lyckades släpa mig ut, runt 15-tiden men det var skönt ändå.
Klar luft och en rask promenad om Västergård.
När jag vände hemåt igen gick det lite fortare än när jag börjat för då tyckte jag att det började bli lite kallt om benen..
Men det kändes skönt att få sträcka lite på sig och insupa frisk vinterluft.
Kanske kan jag börja gilla att promenixa.
Kanske kanske kanske..

I afton tänkte jag dock sen vara både nyttig och onyttig.
På jobbet igår pratade vi om banana split så innan ikväll svängde jag ihop en chokladsås som vi ska ha till våra bananas sen.
Det blir gott gott!

Nu däremot ska jag smälta aftonens mat och lyssna på lite mer spännande musik..
Senare blir det också stödgala för Haitis räkning med en massa kändisar, ungefär som Band Aid och sådär.
Spännande och trevligt!

Nu..chill chill.

Inga kommentarer: