torsdag, januari 07, 2010

Numb

Jag menade inte riktigt att bli så djup och konstig senast, behövde som sagt skriva av mig lite bara.
Idag är det lite annan musik som gäller. Vi får väl se vart det leder mig..
Men jag ber inte om ursäkt fast jag förstår om ni undrar. Sluta genast med det, det är inget att bry sig om.
Sånt händer ibland och jag utförde faktiskt ett experiment och det gick precis som jag tänkt mig, om det sen var bra eller dåligt är en helt annan sak.

Idag är det som sagt andra takter.
Kalla takter. För det är skitkallt ute. Verkligen..
Jag mitt nöt har stämt träff med Niklas imorgon- det blir spännande att se om man kommer hem från stan sen när det ska bli så kallt.
Spännande spännande.

I övrigt lever livet gott.. Man ska inte klaga i onödan, förutom på allt det kalla.
Jag trivs med lånet av brors telefon, den är så rolig. Faktiskt. Mycket att hitta på där..
Nu däremot ska jag vara lite huslig här igen och se vad som behöver göras. Aldrig är det en lugn stund, även om man vill inbilla sig det ibland..
Hoppas ni inte fryser fast nånstanns i vårt avlånga land!

Inga kommentarer: