tisdag, januari 19, 2010

Skum skum dag..

Jag hade för mig att Helgon fanns kvar på .net men hupp så fel jag hade. Inte konstigt att jag kom fel, ingenstans för att vara exakt, hela tiden. Haha.
Tur man har så bra minne...

Sitter hemma och filurar.
Kanske ska sällskapa med katten i sängen tillsammans med en god bok ett tag.
For iväg till jobbet imorse och jobbade lite med fadern, som typ glömt bort mig och såg jätteförvånad ut när han kom, tack för den liksom..
Sen blev det minsann omändringar i schemat och efter att vi fikat åkte jag hem..och här sitter jag nu.
Det känns ju lite lagom segt. En liten lur på det här så kanske man kommer på fötter..eller så blir allt bara ännu värre..
Hmm. Vet inte..
Simba travar runt här..hon tycker nog att jag ska lägga mig. Mysa lite. Vila.
Hon är förståndig liten katt den där!
Ja det blir nog sängen och den gode Michael Nyqvist. Min favorit!


Jag gillar hans bok, fastän jag tycker att man får tänka till lite när man läser den..ungefär som om han har skrivit ned allt som ploppat upp i skallen..i just den ordning det ploppat upp. Lite rörigt ibland men ganska inspirerande..
Mmm..han är härlig den där gubben!
Läs boken själva om ni är nyfikna: När barnet lagt sig, heter den.

Inga kommentarer: