lördag, januari 02, 2010

Svåra frågor en kväll i januari..

Jag har sällskap av en liten men ack så störig blomfluga här inne.
Den går mig snart på nerverna!

Annars idag har vi varit ute och letat köksstolar.
Det gick rätt bra får jag säga, vi är något på kornet! Vi har nog hittat rätt.
Ska bli kul och fint med lite nytt här.
Saker börjar falla på plats ordentligt nu. Det känns riktigt bra!

Jag känner mig lite kluven inför aftonen.
Tivoli rear ut Tivoli-pass för 100 kr stycket.. Man kanske borde ta sig i kragen och släpa sig ner till stan i alla fall.
Fastän det är kallt så att hjärnan fryser till is & alla tår & fingrar hotar att trilla av...
Vi får väl se vad det blir, än är kvällen ung och flugan lever fortfarande.
Än har jag mycket att göra här hemma!

Ska hotta upp mig med lite mer musik här.
Jag kom just på att Star Wars går i afton och att jag tänkt se det..hmm..hur blir det då med utflykten?
Jaja, allt kommer till en lösning- det gäller bara att vara beredd på vad som kan hända och ske!
Så jag väntar väl lite och ser vart den kalla vinden vill föra mig...

Inga kommentarer: