torsdag, januari 14, 2010

There she goes..

Ska man vara en soffpotatis framför TVn eller ska man sitta och nörda sig här?
Ska och ska.. Inget låter speciellt bra när jag tänker efter men what else to do? Det är kallt ute, kallt och mörkt.
Inget orkar man göra, hitta på.
Snart är helgen här. Då kanske man får lite inspiration... Mmm.

Idag åkte bror. Han var uppe på jobbet och sa hej hej till allt folk. Nu är han väl så smått påväg..
Det kändes lite konstigt att jobba utan honom i eftermiddags. Man kommer så lätt in i nya vanor och han brukar ju finnas där..
Det ska bli spännande att höra vad han hittat på allt! Jag bad honom att gå till reggaebaren i Phatong i alla fall, kolla in läget där! Sen får vi se vad för spännande historier han har att komma med!

Jag har nog bestämt mig nu. Det blir sängen och TVn i alla fall.
Känns som om jag inte ens orkar sitta upp och då är det bättre att vara i sängen än falla ihop här i stolen..
God afton på er!

Inga kommentarer: