söndag, januari 31, 2010

Trevlig helg, minsann..

Helgen är snart slut...
Vart har den tagit vägen? Uhh..

Jag har varit gräsänka. Och jag vet som sagt knappt vad jag har gjort..
Var hemma igår. Kollade in favorit-Micke i Grabben i graven brevid.
Passande när inte grabben var hemma..hmm. Så kan det gå!
Både i torsdag och fredags åt jag hemma hos päronen. Gott gott gott.
I afton blir det något annat spännande.. Har nästan bestämt mig för vad.

Gossen kommer hem ikväll också.
Han åker tåg just nu.
Lite kreativa saker som hänt i helgen är i alla fall att vi fått hem dom nya köksstolarna.
Dom får vi sätta ihop snart..

Något jag har gjort i överflöd, eller nej..där tog jag i, är lyssnat på musik!
Oj vad det är trevligt. Tror ärligt talat inte att jag tycker om tystnaden...även om den kan vara rätt skön ibland.
Men jag tycker det är mysigare med någon röst hos mig..och det finns ju en del att välja emellan!
Har knarkat Anna, eftersom jag kom på att jag saknar henne, och hittat lite gamla godingar.
Vilken tur att jag har min musik..

Men nu ska jag sluta skriva och börja pyssla i köket.
Mat är bra sägs det!
Vet någon om det finns något kul på TVn i afton att roa sig med tills grabben kommer..?

Inga kommentarer: