tisdag, januari 26, 2010

With you it's about the chase..


Snart sovdags!
Jag är rätt seg så det kan verkligen vara på sin plats.
Slapp drömma något konstigt inatt och för det är jag glad! Eller..lite lustigt drömde jag nog men det var bara söta drömmar. Sånt gillas!

Mycket varor på jobbet när jag kom..och fler skulle det bli.
Skönt att vara varumäster så man får ta hand om allt också..förutom när det staplas på hög där.
En massa spring hit och dit. Sterilen såg ut som ett slagfält lite till och från med hela golvet fullt med varor.

Idag slapp jag i alla fall bära, det blev framkört ända till sterilen och avlastat. Vilken lycka!
Alla är vi faktiskt inte gjorda för att springa med paket... Men även med släpvagn fattar jag fortfarande inte hur människan lyckades få upp allt för våra förbenade trappor.
Hon måste vara nån slags superwoman!!


Många patienter. En egen för profylax. Det gick bra och sådär men ibland var det nästan lite mycket.
Tur modern är van att jobba lite själv så man får tid att plocka i sterilen, med varorna och hålla ordning på allt också.
Jag blir så stressad när allt bara ramlar över mig.. Ska bli skönt att få tillbaka sterilbiträdet till nästa vecka.
Jag saknar honom..


Singeln som pryder början på detta inlägg har jag i alla fall snart i min ägo.
Dyrbar som få andra saker.
Ja hjälp..vad gör man inte när man samlare är!
Smakar det så kostar det. Hon är ändå värd allting..även om det verkar rätt galet just nu. Huvudsaken är att jag är glad och det är jag!

Inga kommentarer: