fredag, februari 26, 2010

City of no sun..

Lyssnar lite på sån där ny spännande musik igen.
PJ Harvey.
Och nej..PJ Harvey i sig är inte speciellt ny musik men för mig är det det. Spännande också!

Marcus for iväg till Sverige här innan.
Jag stack till Novembergatan och åt lite, glodde på OS.
Nu är jag hemma igen.
Tror jag ska se Big Love "live" nu när det snart börjar och sen softa lite fram tills curlingen börjar, jag har i alla fall tänkt se början och se hur det artar sig där..
Känner mig redan ganska segos så jag antar att jag inte blir så långlivad i soffan men lite måste man ju se!

Nu däremot är det dags att bänka sig!
Får väl uppdatera lite om veckan sen. Eller så struntar jag i det...
Jag kan skriva att det har varit en bra vecka, med allt vad det innebär.
Trots att jag nu känner mig lite sliten efter tre normala arbetsdagar. Haha!
Skönt med helg. Vi får väl se vad den har att bjuda på, förutom det vanliga pysslet..
Vad ska ni göra i helgen?

Inga kommentarer: