fredag, februari 19, 2010

Gold

Har sett att Roadhouse har denna fina skiva inne.
Har sett den i skyltfönstret när jag halkat förbi på morgonen.
Det får bli nästa veckas projekt att köpa hem den. Fysiska skivor for the win!!

Jag har precis kommit hem från handlingen, vi kom ju på att vi inte hinner handla nu när Marcus ska åka till Das Blåshål hela dagarna.
Handlade mest drickbara saker nu också för vi har faktiskt en massa mat här hemma.
Mat är bra, sägs det.
Tror jag ska ta mig lite youghurt eller nåt sånt snart, känner hur det börjar suga lite i magen igen.

Snön faller här till och från. Ungefär som vanligt..
Det ligger en katt i fönstret. Ungefär som vanligt!
Jag fick se något trevligt medan jag stod och väntade på bussen i alla fall.
En gul bil..! Kul kul, bra början på helgen! Det tackar man för..

Och grabben på bilden och skivan jag syftar på är Ryan Adams och hans Gold.
Cause we are golden, we are golden!

Inga kommentarer: