torsdag, februari 18, 2010

I disconnect my heart, my head..

Datorn är lite seg här. Det är jobbigt..
Internet är segt.
Gossen ska visst iväg i helgen. Om än bara ner till Malmö men han ska dit och rapportera lite från junior SM, inomhus.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om veckan i övrigt.
Jag blir så förslöad. Och lite inspirerad. Samtidigt.
Det känns lite lagom kluvet men också lite spännande, frågan är ju åt vilket håll det lutar mest och vad som kommer att hända.
Det får vi väl reda på någon dag!

Svägerskan har ramlat och brutit foten..
Jag blir helt nervös. Jag som har dåliga fötter i vanliga fall borde vara lite försiktig men det är inte alltid man tänker sig för.
Ibland behövs hemskheter för att man ska reagera. Konstigt nog!
Hur som helst så kanske man ska börja se sig för lite..även när man är påväg till bussen på morgonen.
Allt kan, tydligen, hända..när man minst anar det!

Gult har förresten alltid varit min favoritfärg och för tillfället hajar jag alltid till lite extra när jag ser en gul bil..
Undrar vad det beror på!

Inga kommentarer: