torsdag, februari 11, 2010

Torsdag

Simba har fått tossrycket!
Lite dålig timing på det tycker jag.. En annan börjar bli seg och tänker göra sig iordning för bingen medan hon bara fnattar runt.
Jag blir helt nervös..

Vännen Flo har delat med sig av fina låtar.
Han är förkyld, stackarn.
Dålig timing att bli förkyld när man just hittat sig någon att vara med och när Alla Hjärtans Dag närmar sig. Stackars gosse!
Och apropå Alla Hjärtans Dag..då Gunlis fyller år. Hon höll på att skrämma slag på oss idag när hon klev innanför dörren. Alla stod vi som fågelholkar och glodde på henne när hon steg in...
Ingen tyckte att vi fattades någon så vi blev ju såklart lite nervösa.

Däremot var det såklart trevligt att ha tillbaka henne!
Hon har varit borta pga ett dödsfall..
Idag var vi så alla där & jobbade.
Bror och jag tog tag i sterilen. Mobbade varandra och hade allmänt kul.

Jag känner mig liksom på helspänn för tillfället vilket kanske gör att jag blir lite koko i skallen så det var kanske därför jag flippade så mycket.
Inte vet jag!

Fikan var trevlig. Niklas är trevlig.
Vi snackade om livets mysterier och vad vi pysslat med sedan vi sågs sist.
Han är så fin, vännen.
Vi kom överrens om att ses inom en inte alltför snar framtid igen.
Innan det beger sig med kent.
Nu däremot är timman sen så jag ska sova.
Fredag imorgon. Slutet på den här veckan! Den vanliga gyllene arbetsveckan...

Inga kommentarer: