tisdag, mars 30, 2010

En liten liten uppdatering om ditt och datt!

Jag har uppdaterat bilderna från Jenssen-konserten!
Kolla in dom om ni inte redan gjort det.
Jag har även uppdaterat min Youtube-kanal med lite "nytt" och spännande så kolla in där också om ni inte har något bättre för er..

Jag fotade faktiskt en del i Malmö också förra veckan, ska väl se till att få fram dom också snart.
Allt tar sån tid bara, tänk om allt bara kunde hamna där man vill ha det med en fingerknäpp.
Praktiskt!
Igår var jag på fotboll förresten, tog en del bilder där med..
Årets första match för min del! Kul kul..för vi vann. Underbart!
HIF leder serien so far med noll insläppta mål. Smaka på det va..
En redig tränare som sätter fart på gossarna, det är kul att se.

Och apropå att få igång sig så börjar penicilinet hjälpa lite.
Snart är jag kanske helt frisk igen.
Jag längtar..

Inga kommentarer: