lördag, mars 06, 2010

Mello-dags

Sitter i soffan och glor på Andra Chansen. Funderar på vad man ska stoppa i sig för något gott.
Vi har både god dricka och lite spännande chips.
För mycket valmöjligheter alltså..

Glömde visst att skriva här igår också.
Vet inte vad som hände.
Det var jobb, handlande och sen...inget mer. Glömde bort mig bara. Glömde bort er, lite.
Idag har det dock inte hänt så mycket. Jag sov länge men sen fick jag i alla fall städat här.
Imorgon ska vi en sväng till päronen, fira fadern som fyllde år för ca två månader sen.
Haha! Bra koll... Eller fira och fira, vi äter lite tårta bara.
Saker har han redan fått så det blir inget mer!

Om en vecka är det dags för kent.
Då får jag träffa mina kära vänner. Dom där fina..

Nu däremot ska jag ägna mig lite åt TVn och se vad som händer där.
Play that funky music right, boys and girls!

Inga kommentarer: