lördag, mars 27, 2010

Sjuklördag!

Uhh...inget Amanda ikväll.
Lilla tiger är sjuk. Har ju haft den där förbannade hostan i cirkus en vecka nu och med början igår och absolut idag har näsan börjat rinna.
Yay..livet är roligt nästan jämt!

Som sagt så har jag inte tid med sånt här...
Jag ska jobba. Gå på konsert!
Jag vill inte vara sjuk!!

Kursen var trevlig i alla fall.
Jag hade trevligt! Fint. Aftonen i torsdags var rolig, trots hosta och allt..
God mat och fin fint sällskap i Västra Hamnen i Malmö. Mys!
Underhållning, hummer och annat gott.
Igår eftermiddag sedan alla åkt norrut igen stannade jag kvar, knallade runt på stan och sen träffade jag katten!
Gnun hade skrivit att hon var lite krasslig så henne får jag träffa en annan gång.
Katt och jag gjorde stan igen. Mys att träffa henne med!

Jag har börjat med en penicilinkur nu, på doktorns inrådan.
Jag ska till den där doktorn på måndag också, få tänderna kollade. Kul..
Hoppas jag kan andas då! Annars kan det bli ett konstigt tandläkarbesök...
Dom det är nu tvivlar jag starkt på att öppna munnen & försöka andas med näsan, det vill jag lova.
Så jag väntar lite och ser vad Marcus svänger ihop för kul mat.
Skönt att vara hemma i alla fall, nu får det vara slut på flängandet ett tag! Tihi.

Inga kommentarer: