söndag, mars 28, 2010

Sommartider, hej hej!

Idag har vi varit i Blekinge.
Jag har precis börjat få ont i ena bihålan. Spännande..
Var ska detta sluta?
Känns som om jag snyter mig stup i kvarten utan att det hjälper.
Det gick ann med hostan men att snora, snörvla och behöva snyta sig hela tiden tycker jag inte om..inte min näsa heller.
Blir så röd under näsan, det gör ont.

Och jag har inte tid!
Har inte tid att snora såhär.. Det känns otrevligt.
Får väl se om penicilinet vill hjälpa lite, det hade ju varit fint.

Vi hälsade på farmor och farfar ja.
Det var trevligt, god mat och sådär. Farmor mådde väl okey.
Travade runt en vända på stan, vrickade foten lite..såg en iller.
Snorade och hostade.
Ja.
Nu däremot ska jag sega mig TVn tror jag.
Umgås lite, se om Simba vill komma fram.
Söndag.
Snart en ny vecka att snora sig igenom. Yes!
Det ser jag fram emot...
Däremot hade det varit lite kul om vi fått fler varor, vilket i sin tur hade varit ännu roligare om jag inte varit så förkyld.
Dumma dumma dumma förkylning!
Man känner sig ju inte så fräsch när näsan rinner hela tiden...
Tråkigt men sant.
Vi får väl se vad som händer!

Inga kommentarer: