tisdag, mars 23, 2010

Spotify!...igen

Tjat tjat tjat!!
Jaa..jag kan inte säga det nog med gånger.
Spotify är verkligen revolutionerande.
Fantastiskt!
Jag blir nästan lika förvånad var gång jag kikar runt där, lyssnar, uppdaterar mina listor.
Prova och ni blir fast, jag lovar!

Jag brukar inte vara så lyhörd men nu när jag loggade in fanns där ett nytt album som i alla fall såg lite intressant ut.
Justin Bieber hette grabben. Tänkte att man kan ju klicka och lyssna.

Rösten var det då inget fel på.
En liten knatte på 15 år, tydligen. Musiken är helt okey också.
Lagom soft.
Det passar bra till sysslorna jag har nu. Lite städning till djuren här.
Dom två sköldpaddorna...
Så jag tackar Spotify för att det finns där för mig med sina kataloger och låter mig hitta nya saker, hela tiden.
Tack tack tack..

Inga kommentarer: