fredag, mars 12, 2010

This pretty face..

Då var det fredag igen.
Och jag har blivit klippt!
Ljuva fina fredag..

Det blev inte så bra angående morgondagen men nu får det bli som det blir.
Vi har gjort vad vi kunnat och jag får i alla fall med mig min katt!
Min kära älskade Panter.
Och jag håller en tumme för Niklas..

Helgen började bra med klipperiet.
Jag känner mig fortfarande som ett konstverk i Danis händer.. Helt fantastiskt vad hon kan göra.
Jag blir lika förvånad varje gång. Det blir mitt hår..min frisyr som passar så fruktansvärt bra.
Visst att folk kan klippa sig & se jättefina ut men det här känns.
Det blir jag. Om så ett nytt jag när vi väl ändrar om lite men ändå jag.
Och jag trivs så himla bra. It's magical..

Nu däremot hoppas jag bara på lite fler mirakel.
Stora som små är mer än välkomna!

Men det är som det är,
det är svårt att bli nöjd när man väntar mirakel

Inga kommentarer: