tisdag, mars 23, 2010

Tisdag

Det går inte direkt framåt med halsen, tyvärr.
Har lite småont av allt hostande nu.
Om det inte varit för den förbannade hostan hade allt varit bra nu... Sån där torr retlig hosta, skitstörigt.
Kände ju inget vare sig i lördags, söndags eller igår. Nog för att jag var hes som tusan i lördags men som tur var hade jag inget planerat direkt ju. Haha.

Men detta börjar gå mig på nerverna!
Jag vill inte ha sån här hosta. Det är bara störigt störigt.
Har inte tid med sånt här heller. Ska ju på kurs till Das Blåshål över torsdag & fredag. Inte bra!
Att ha hosta, menar jag.
Att åka till lilla storstaden kan väl vara rätt trevligt. Hade tänkt försöka få till nån date med min kära hjälte också, endera dagen..när det nu blir.
Det hade varit sjukt nice! Få tänka bort kursandet och bara vara lite.
En våffla med min våffelhjälte på torsdagen kanske?

Vågar man hoppas på det..
Hjälte eller katten. Eller bådeoch. Malmö kan vara fint också..

Till dess ska jag dricka mycket te, spela lite Sims3, spana lite på den där fina flickan när hon behagar dyka upp, jobba och kurera mig bäst jag kan!
Leva det vanliga livet, med andra ord. Så får vi se hur frisk jag är till veckoslutet.
Håll gärna en tumme för mig och min hals!

Inga kommentarer: