torsdag, mars 04, 2010

Torsdagsflum!

Vad läskigt...
Råkade hamna mitt i Alla Vi Barn i Bullerbyn nu.
Jag tänkte faktiskt på dom innan idag, eller om det var igår, och när dom gjorde sitt Första April skämt och lurade fröken.
Vet inte varför jag gjorde det men så var det..
Och gissa vilket avsnitt det är nu!
Just precis det avsnittet...

Helt sjukt!
Nästan lite skrämmande faktiskt.
Så kan det visst gå..

Jag har varit i handlartagen idag.
Knallade runt på stan sedan jag slutat jobba. Solen sken ju, det är bokrea och jag tyckte att jag behövde förnödenheter inför helgen.
Är det helg så är det, det måste ju firas med lite god dricka också!
Såg den där gula bilen fara förbi några gånger..

Nu däremot ska jag glo lite på TV igen.
Kanske få känna mig lite som ett barn igen..och inte bara helt bortblåst för blåste gjorde det i alla fall på stan!
Känner mig helt urblåst...

Inga kommentarer: