onsdag, mars 03, 2010

TV-kväll en Lill-lördag

Sitter och tittar på Efterlyst nu. Jag blir mörkrädd...
Nog för att jag vet att det händer skit där ute men ibland blir man ju chockad ändå.
Uhh..

Jag vet inte riktigt vad jag tänkt skriva om..
Det har inte hänt så mycket här egentligen.
Hade sovmorgon. Mmm.
Har faktiskt lite sovmorgon imorgon igen. Wooh!
Såg nyss på TVn att Luftslottet som sprängdes släpps på DVD idag.
Det är en stor dag idag.. Alice i underlandet har biopremiär, True Blood börjar igen på SVT1 och ovanstående film släpps.
Lovely wednesday!
Har förresten sett att LsS fortfarande går på bio, om vi skulle ta oss iväg och se den någon vacker dag.
Jag upptäckte igen hur mysigt det är med bio, då i lördags..

Nu däremot ska jag ägna mig lite åt TVn igen. Blir ännu mera skrämd...

Inga kommentarer: