fredag, april 30, 2010

Dance Love Pop

Thailand 2003/2004..var det väl?
Och precis som jag tjatat om..den där musiken som kan ta en precis vart som helst.
I love it!
I kind of hate it...
När det tar mig dit jag inte riktigt vill, när jag inte riktigt tänkt att jag ska dit..
Och alla har vi väl våra olika soundtrack? För allt?
Just nu tar Lisa Miskovsky mig tillbaka.. Way way back.

Olika tidsepoker till viss musik.
Olika upplevelser och händelser som vi kopplar ihop med vår musik. Våra liv.
Tänkte försöka få ihop lite trevligt plock att ha med sig när man reser till Athén nästa vecka.
För det andra oroar jag mig för besök.
Med min vanliga otur i detta tigerliv bör det komma precis när vi ska iväg & det vore ju fantastiskt jätteskoj!
Usch.. Hata hata hata.

Men jag har i alla fall simmat idag.
Och jag träffade på roliga människor på Simhallsbadet. Oväntat men trevligt!
Ett riktigt litet vattenhål, i dubbel bemärkelse.
Nu däremot ska jag försöka sluta tänka så mycket på det där stora livet och istället smälta maten, det blev tacos ikväll.
Underbart gott! Nu är jag underbart mätt också.
Helgen är här, Valborg och första maj!
Trevlig helg på er.

1 kommentar:

-H- sa...

Oh Lisa :) Hon är grym, hoppas hon kommer med nytt material snart! Har lisa-perioder emellanåt, så vackra låtar (även om de smärtsamt påminner mig om en olycklig kärlek) Men men, bra är hon allt iaf :D