tisdag, april 13, 2010

Demolition

Tisdag.
Utan House.. Det har ju känts lite konstigt.
Vet inte riktigt vad jag gjort i afton... Mest suttit här tror jag.
Imorgon jobbar man tidigt så det gäller att få lite sömn snart också, ska bara häva i mig lite te först.
Te är fortfarande gott såhär på kvällen men riktigt varma sommarkvällar kan det ju vara lite mer tveksamt.
Hur som..just nu är det gott! Snart blir det gott.

Dagen idag har varit fin.
Jobbandet gick bra. Vi är många där så allt flyter på så fint.
Och jag har insett att det inte är så himla lång tid tills vi åker till Grekland heller..och med det i tanken vore det bra att komma igång med lite saker.
Alla promenader är bra så jag hoppas på att vädret är fint imorgon så att det kan bli någon promenix, antingen hit eller dit.
Här eller där.

Nu däremot blir det tedrickande.
Så får vi se vad morgondagen erbjuder!

Inga kommentarer: