måndag, april 12, 2010

Måndagsbarn!

Sitter ute på balkongen med fönsterna öppna.
Solen lyser och det är varmt!
Och det luktar som vår...
Det örlar runt en massa barn här ute på gården, det låter sunt och mysigt på något sätt.
Dom spelar fotboll.
Simba springer här fram och tillbaka och kollar läget..

Och igår var jag duktig!
Inte lika seg som i lördags i alla fall..haha.
Vi tittade på fotbollen här och jag gladde mig åt att HIF vann igen. Det är fina gossar det där, när dom vinner så fint..
Efter fotbollens slut samlade jag ihop mig och allt jag behövde för att kunna gå och simma.
Det blev Nautilus nere på Söder. Som vanligt..

Virvlade runt i en timme ungefär.
Jätteskönt och mot slutet kände jag att jo..det där tar.
Har känt mig som en skadskjuten kråka idag men det känns skönt!
Träningsvärk är bra värk, visst?

Inga kommentarer: