måndag, april 19, 2010

Ny vecka, för ovanlighetens skull!

Åhh..nu är det måndag igen.
Var tar tiden vägen? Jag blir så mörkrädd när allt bara springer ifrån mig..
Sitter här med Anna. Det känns fint däremot.

Inget Håkans Bar i afton, det är därför jag sitter här.
Jag har blivit löjligt beroende av den serien..det måste jag erkänna.
Ibland behöver man se sånna där totalt onödiga serier, bara för att ha något att göra..

Jag känner mig rätt så duktig so far, ändå.
Vaknade tidigt imorse.
Tidigare än jag behövt men nog i precis rätt tid.. Hade ju sovit himla länge igår så jag antar att jag inte behövde mer sömn och jag måste erkänna att det kändes rätt bra att vakna nära två timmar innan klockan skulle ringa!
Tre sovmorgnar på raken den här veckan och om jag kommer i säng i lagom vettig tid i afton och får lite välbehövd skönhetssömn ska jag släpa mig ner till Simhallsbadet imorgon också.
Simma simma simma.
Frukost, simning, lunch på stan och sen jobba. Det kan bli en fin tisdag..

Inga kommentarer: