tisdag, april 06, 2010

Tisdagsmåndag

Hade onödigt svårt att somna igårkväll.
Vi hade glott på Morgan Pålsson- världsreporter innan sänggåendet, för plötsligt har vi blivit bra på att se filmer igen.
Det är så roligt!
Ett litet söndagsnöje, lite på rutin nu. Det känns bra. Fastän jag vet att det var måndag igår, jajaja!
Filmer är bra. Att få krypa upp i soffan och se något spännande eller roligt.
Tur kanske att det inte var något spännande/nån thriller igår för jag får ju bara mardrömmar då.. Haha.

Nu låg jag vaken i alla fall och tänkte på konstiga saker.
Fattar inte varför allt ska ploppa upp när man ska sova.
Minns inte riktigt vad allt var men det var mest saker jag störde mig på..men nog inte kan göra så mycket åt.
Dumt nog.
Så där ligger man..glor i taket, klappar katten, vänder och vrider lite på sig och försöker somna.
Kul...

Somnade tillslut i alla fall och idag har jag haft en produktiv dag.
I alla fall sedan jag slutade jobba. Haha..
Här hemma sprang jag runt och fixade vårgarderoben, jag tog i alla fall fram mina fina skor och bar ner en vinterjacka och ett annat knippe skor till källaren.
Och jag upptäckte att mitt blommiga par Converse är de i minst storlek. Kanske inte konstigt om fötterna faktiskt fick lite "cellskräck" idag när jag hade dom efter att ha haft ett par ganska så förstora på mig halva vintern.
Så kan det gå!
Efter garderobsgörat städade jag.

Så det var kanske inte så konstigt att jag lurade till innan maten.
Sittande framför datorn med Ryan Adams som sällskap.
Jag fick i alla fall mat i mig och nu väntar jag på House.
För idag är det tisdag! Som känns som måndag...

Inga kommentarer: