lördag, april 03, 2010

Waiting for the miracle..

Har precis tittat lite på TV jag.
Nån tribute-grej för Leonard Cohen. Det var trevligt, Marcus fick mig att sätta på det, det tackar man för!
En hel del kuliga personer sjöng fina låtar och Leonard själv avslutade med Tower of song tillsammans med U2.
Vackert!

Igår vid middagen pratade vi om ditt och datt men jag fick även klart för mig att jag kommer kunna vara hemma och se mannen här nedanför den 21a maj.
Underbart!
Samme man som var med lite i aftonens program.
Det är alltid lika trevligt att se honom och det ska bli helt fantastiskt om jag får komma till Lund den 21a maj.
Lite som en dröm som går i uppfyllelse.
Han är en fin man, förstår ni!


Det var även väldigt mysigt att träffa Rubins igen.
Och Valle! Tihi. Lilla galna hunden..
Första gången jag träffade honom faktiskt. Och vi tittade på filmerna, som sig bör.
Allt var ungefär som vanligt och ändå inte.
Både skönt och lite sorligt, men mest fint.. Man får inte glömma bort sina vänner, tänk på det. Dom är det finaste vi har. Faktiskt!


Och än är inte påsken över, vi får se vad vi ska fylla resten av dagarna med!

Rufus Wainwright

1 kommentar:

Marcus sa...

Det är ju tur att jag läser tv-tidningen nångång så att vi hittar något guldkorn bland alla kanaler. Vi får se till att boka in den dagen i Lund ordentligt. Jag vill ju se Amanda :-)