lördag, maj 01, 2010

1a maj!

Första inlägget för maj månad då!
Det pågår en fotbollsmatch på TVn, Barcelona leder med 3-1 mot Villa Real..
Så kan det gå!
I övrigt idag har vi tagit det väldigt lugnt. Kanske lite för lugnt, eller?
Ibland är det dock skönt att bara få ta igen sig..

Jag har kommit på att jag måste fundera på vad jag vill ha med mig.
Vad vill jag ha med mig?
Till Grekland..menar jag.
Tycker förresten att jag lyckades rätt bra med min playlist som jag ska ha med mig...
Jag är nöjd för tillfället!

Nu däremot blir det nog mer TV.
Mer fotboll.
Kanske sängen snart också, känner mig lite seg. Maj redan ja.
Det är kanske nu man ser hur sommaren ska bli..hur allt ska bli för det är nu allt börjar rulla på.
I maj händer mycket och viktiga datum ska passeras.
Livet börjar här och nu! Välkomna.

Inga kommentarer: