fredag, maj 21, 2010

Fredag

Har redan varit uppe i över en timme!
Vaknade lite över 9 faktiskt.. Kunde inte somna om, gick på toa.
Klappade katten. Kollade phönen och alla uppdateringar..
Försökte somna om!
Men jag insåg för ungefär en timme sen att det inte var speciellt lönt att försöka knyta sig, inte när jag har så mycket att pilla med.
Jag hann förresten få på en maskin tvätt också, så nu är det den andra som är igång.
Som jag kan!

I eftermiddag nån gång åker jag till Lund.
Det blir trevligt!
Mamma ringde igår och informerade att jag fått in lite kosing också.. Ujuj, helgen börjar bra!
Helgen började igår. Med Jonas.
Det var en trevlig eftermiddag och kväll och att vädret var så förbannat fint gjorde allt ännu finare.
Det är så det ska vara solsken..varmt!
Idag är det disigt igen och inte riktigt lika varmt. När kommer sommaren?

Nu ska jag äta lite frukost..eller nåt.
Dricka Oboy kanske.. Mmmm.
Sen blir det packning packning. Tokholm imorgon, för er som glömt bort det..

Inga kommentarer: