tisdag, juni 22, 2010

Aktiv tisdag!

Idag har jag varit duktig och simmat!
Glömde dock att ta upp allt ur ryggsäcken, gjorde det nyss.. Haha. Så kan det gå!
Var helt segos när jag kom hem.
Det har varit en aktiv dag..faktiskt.

Upp och jobba. Det blev ett lite längre pass och först när vi slutat kände jag hur förbannat trött och hungrig jag var.
Världen snurrade runt lite..
Sprang iväg till mitt lilla hak och fick i mig goda nudlar.
Då var klockan nära halv tre och på vägen dit såg jag ett bekant ansikte. Trevligt!
Lunchen var välbehövlig men sen var jag så mätt att jag var tvungen att göra av med lite så jag tog mig en promenix ner till Gröningen.
Solen lyste ju, men jag doppade ingenting. Så himla varmt var det faktiskt inte, det blåste en massa..ungefär som vanligt här!
I sakta mak tillbaka mot stan och Simhallsbadet där det blev en halvtimmes lagom intensiv simning. Det var skönt!
Kom ihåg att handla på hemvägen och sen tog jag faktiskt bussen t päronen för där hade jag min cykel.
Så det blev mycket motion för lilla tiger idag!
Ibland orkar man mer än man tror, verkligen.

Vi får väl se hur det blir på torsdag men en liknande sväng vore trevlig.
Bara vi får fint väder..
Solen i torsdags då Maria och jag satt ute har märkt mig, jag fjällar på näsan.. Why's that?!
Och min fina vän iPhone har blivit lite uppdaterad. Yes.
Det har ni också blivit nu! Här blir det te och kanske lite fotboll.. Grabben är sjuk så jag får se hur nära honom jag vågar vara..

Inga kommentarer: