onsdag, juni 23, 2010

Onsdag

Mmm.. Sitter och äter en god vaniljbulle just nu.
Gott gott!
När man får saker tackar man ju inte nej direkt.. Men kanske en vända till Nautilus imorgon?
Jo. I alla fall nån promenad på stan om vädret är fint.
Fira långledigheten. Haha!

Annars känner jag mig rätt seg just nu..
Vet inte riktigt varför, jag borde inte vara så trött men det var jag redan när klockuslingen ringde i förmiddags vid 11.
Konstigt seg.
Och precis som vanligt har jag inte tid att vara sjuk. Här ska det jobbas!
Jaa..inte under helgen men annars. Vi får väl se vad det blir men sömn är bra sägs det så jag ska satsa ordentligt på det. Hoppas jag..tror jag. Vill jag.
Bara häva i mig bullen också.
Vädret har varit fint i vår stad. Promenaden på stan igår var väldigt trevlig, ge mig mer sånt!

Vi får se vi får se.. Nu däremot ska jag fortsätta med min Feelgood-playlist i Spotify och äta upp det sista här.
Mysigt och gott såhär på kvällen!

Inga kommentarer: