onsdag, juni 09, 2010

Overdrive

Snart börjar Livvakterna!
Det känns som det enda roliga idag...
Vaknade mitt i natten och hörde mystiska ljud. Drömde nog inget konstigt direkt men ljuden var skumma, dom som kom utifrån.
Läste sen på HD.se att det brunnit på Slottet här. Har inte varit borta och tittat men brandkåren ska visst ha varit där vid 2-tiden..och det var där i krokarna som jag hörde nåt.

Dagen kanske började lite fel där.
Kände och känner mig lite allmänt seg vilket jag nog inte borde göra. Hade ju sovmorgon idag och började inte förrän kl 14..!
Har redan bestämt att jag måste iväg till Nautilus på fredag också. Det känns tvunget, även om jag kanske känner mig helt död efter jobb & handling..
Något ska man ju göra! Nån gång måste man komma igång.

Men det ska i alla fall bli trevligt med lite TV här snart.
Lill-lördag, vi får se hur den firas..förutom med TVn.
Ibland behöver man ta igen sig lite också, bara sådär..mitt i veckan!

Inga kommentarer: