tisdag, juni 08, 2010

The rain, the park and other things..

Jag börjar få träningsvärk!
Sprang iväg till Nautilus efter att ha ätit, vandrat en liten sväng på stan och smält maten. Sen körde jag igång med samma veva som instruktören visat mig, för typ hundra år sedan..
Tyckte att jag körde lite lagom med allt, det blir nog härligt imorgon och på torsdag!
Haha.
Tur vi inte gjort Centralupphandlingen för jag hade inte kunnat bära något mer ändå...

Ingen mer sådan innan sommaren förresten, Centralupphandling alltså, hur tråkigt det än må låta..men det finns ju alltid lite tidningar som vill komma in!
Och sommaren är här. Eller?
Det känns som om jag inte riktigt fattat det..eftersom våren varit så förbannat hemsk. Kall!
Men nu är det sommar, försöker jag i alla fall intala mig själv.
Och sommarens första stora händelse är nu spikad, ska bara höra lite extra med Panter men i övrigt är vi i hamn nu.
Äntligen!
Och flickorna blev så glada. Det känns fint.
Det blir fint, sen i juli. Oj vad fint det ska bli. Bara vi får sommar här på redigt, utan regn, så att min lilla stad kan visa sig från sin allra bästa sida!

Är det nu livet börjar? Med sol, värme och kärlek?

Inga kommentarer: