onsdag, juni 30, 2010

Solkatten!

Hoppas ni gillade mitt senaste inlägg.. Som sagt så tycker jag själv att det var väldigt fyndigt!
Igår hade jag friluftsdag igen.
Begav mig till Gröningen efter lunch. Solen gassade och vädret var underbart.
Verkligen underbart.
Så himla varmt.. Hade man blundat och bara känt på havsluften och värmen hade man ta mig tusan kunnat tro att man var utomlands.

Mycket folk vid havet.
En del hade varit ute i solen länge..andra..längre. Haha!
Ibland undrar man om folk inte inser sitt eget bästa och fattar att enough verkligen borde vara enough.
För mycket är fan inte snyggt!
Men oj vad jag tycker om det här... Alla ser glada och hälsosamt färglada ut istället för deprimerade bleka varelser.. Usch.
Nej..det här är vackert det. Allt blir vackert..bara sådär. I solens sken!
Gossen min kom och underhöll mig ett tag också, det var trevligt.
Annars var det bara jag, lite musik och all sol.. Hann inte med att bada, får se när nästa tillfälle kommer.
Kom i alla fall på att jag redan badat i havet det här året..och solat en massa på en strand, trots att det förvisso handlade om Medelhavet & Grekisk sandstrand.. Haha.

Hur som, hur som.. Det här är vad jag lever för.
De varma fina sommardagarna, kvällarna och allt in between!

Inga kommentarer: