tisdag, juli 06, 2010

Juli på riktigt!

Hoppsan vad tiden den går!
Konstaterade just det med vännen Emmy..hmm. Läskigt fort, roligt fort.
Men förlåt att jag är så dålig på att uppdatera här.. Jag hinner inte riktigt med alltid.

Är mitt i laga-mat-tagen nu. Snart blir det mat!
Vädret idag har varit rätt okey.. Lite sol har vi fått se.
Jag har förresten börjat få abstinens efter folk att leka med.. Dom flesta verkar dock vara med på noterna så vissa träffar får man ju till.
Det är trevligt!

Emma som varit i USA har kommit hem igen och även en annan brutta som varit borta betydligt längre.
Får se när dom kan leka. Det gäller att passa på när vädret är ab fab och kvällarna långa och sköna.. Nu när det är sommar!
Och snart får jag i alla fall två lekkamrater att underhålla. Jag längtar dit...

Nu däremot ska jag se över maten.
Dagen har varit fin. Med mat, väder och vind. Inget regn än.
Man kanske skulle våga sig ut en promenad till efter maten. I övrigt har jag travat bort maten jag åt till lunch och simmat lite.
Ibland slår hurtigbullen till på riktigt...

Inga kommentarer: