tisdag, juli 13, 2010

Snart snart snart..

Det utlovade åskvädret vill inte riktigt infinna sig tycker jag.
Det är dumt.
För det är väldigt varmt här.

Annars annars?
Det känns mest som om jag räknar dagarna till semester nu.
Och innan allt startar får vi se vad som händer.
Idag har jag i alla fall köpt en ny transportbur till katten. Hoppas hon blir glad för den..
En helsvart. Fin som snus!
Nu ska jag däremot se om här finns något att dricka. Man blir törstig i detta klibbiga väder..
Har inte så mycket mer spännande att tillägga heller så det får vara bra såhär.
Alltid något!

Mycket att tänka på inför det kommande mycket spännande dagarna!
Så pass att jag knappt har tid att tänka på så mycket annat och det känns bra, det måste jag erkänna.
Ibland måste man tänka lite lagom mycket, men hur ofta gör jag det?
Vi får väl se när huvudet sprängs av all aktivitet, till dess ska jag göra mitt bästa att bara tänka på bra och vettiga saker!
Wish me luck..

1 kommentar:

Emelie sa...

Och snart snart snart kommer vi till er :D