onsdag, september 15, 2010

Fotboll, musik, vampyrer och andra fina saker..

Today is a good day.
Vännen på Facebook berättade dock om dagens dilemma som även jag känner av.
I afton är det derby mellan Malmö & HIF och mycket står på spel, kan man lugnt säga. Samtidigt i en helt annan kanal kommer Idol att pågå och där kommer en kär gammal vän att vara med.
Förstår ni problemet?
Ska ner till päronen och se fotbollen så det blir väl till att spela in Idol och titta i efterhand.
Och egentligen går det en tredje grej på ytterligare en kanal ikväll. True Blood!
Varför ska allt fint krocka just denna dagen? Dumt dumt är det..

Var ute och åt med bror efter jobbet idag.
Båda hade vi jobbat förmiddag med vår ömma moder och då tyckte pappa att han skulle bjuda oss på lunch och smart som man är tackar man ju inte nej!
God mat på Brooklyn. Mmmumma.
Sprang på söta postis och sa några väl valda ord, frågar man inget får man ingenting veta!
Får höra med Ingrid på jobbet imorgon vad göra åt saken..
Träffade min ängel Björn en vända efteråt och här hemma har det inte hänt för mycket.
Ska snart börja fundera över aftonens mat som man ska häva i sig innan det blir dags för fotboll.

Och jag tror på mina häst-drömmar för även om vissa saker försvinner så hittar man mycket fint där ute också.
Så jag tror att dom hade lite rätt. Jag vet det!

Inga kommentarer: