torsdag, september 02, 2010

It's only words..

September. Shit..
Redan. Och folk säger att hösten är här.. Jag vet inte om jag vill hålla med, riktigt än.
Vet inte om jag vågar...

En spännande sak var att jag drömde en sanndröm inatt.
Väldigt roligt! Jo..så kan det gå.
Plus och minus vissa saker men annars var det ganska mycket som i drömmen senare idag.
Bara sådär!
Rätt roligt hur saker kan bli..hur allt kan vända till ens fördel. Att man sen säger lite lustiga saker må väl vara hänt.
Det var ändå en rolig händelse!

Men det är väl också det enda roliga idag, förutom att jag fick retas lite med bror.
Jag har fått besök.
Det är inte roligt! Ett milt återbesök men jaa..det är fan aldrig roligt. Usch.
Men kanske har jag det att skylla på när jag blir förvirrad.
Jag skyller på det..på det och trötthet. Ständigt denna trötthet..vad vill den mig?!