onsdag, september 08, 2010

Million pieces..

Jag skrev i torsdags, tror jag det var, att denna besöksrundan var lagom hård.
Skulle kanske inte skrivit så.
Men att allt äntligen blev som det skulle var väl lika bra, även om det gjort mig mer än lovligt förvirrad och dum i huvudet.
Verkligen..dum i huvudet.
Det var ett tag sedan jag kände mig såhär himla korkad.
Brukar inte göra det, nämligen. Jag brukar inte uppföra mig så himla dumt..även om jag har ont, både här och där.
Jag brukar kunna behärska mig.

Fast å andra sidan vet man kanske bättre vad man har efter ett utbrott.
Som inte ens var ett utbrott. Jag var trött bara..och så blev det sådär.
Och nej, ni kommer inte att få någon närmare förklaring på någonting så sluta genast med att fundera.
Bry er inte om det ni!
Egentligen var det kanske bäst såhär.
Även om jag känner mig som.... Ja.
Antar att man mår som man förtjänar!

I övrigt har veckan varit bra.
So far so good, med vissa undantag.
Vi fick paket idag också. Värst vad allt trillar in men bättre sent än aldrig.
Dock var det inte vanliga postis idag. Alltid händer något nytt.
Nån gång ska det väl ta slut, med allt som trillar in..menar jag.
Allting tar slut nån gång..vare sig man vill det eller ej.
That's just the way it is..

Inga kommentarer: