torsdag, september 09, 2010

Uptown girl..

Im having a good hairday!
Oh how Im lovin' it.. Verkligen!
Det känns helt fantastiskt... Jo, så är det.
Mitt hår är det finaste jag har..
Och kanske känns allt lite bättre nu. Idag.


Hemma med katten nu.
Har hunnit med lite springande på stan också. Sånt måste man klara av ibland.
Sitter med SD Kuriren framför mig..
Sånt skit har dom slängt in här till mig.
Vet inte om man vågar läsa men lite koll vill man ju ändå ha.
Dumt och läskigt är det i alla fall.

Ska ta och äta lite nu.
Njuta av att dagarna visst är ämnade att gå upp och ned såhär.
Ena dagen nattsvart för att nästa bara lysa sol och trevligheter över mig!







Såg en sån där gul bil och en söt flicka på stan idag, vanliga postis.
Det är kanske inte så dumt ändå...detta liv. Denna dagen, ett liv!

Bilden kommer härifrån.

Inga kommentarer: