torsdag, oktober 21, 2010

I am not a robot!

Egentligen mår jag riktigt bra.
Bara så ni vet..
Och jag försöker att inte tänka så mycket. På just det där..
Det finns så mycket annat att tänka på, minsann! Bara så att ni vet..

Tänkte romantisera med andra saker här och kolla in Niklas mat snart.
Det börjar visst om en liten halvtimme.
Mysigt värre.
Har fått lite skallebank, antar att jag förtjänar det, som jag kanske borde göra något åt innan jag bänkar mig.
Ska man proppa i sig lite onyttigheter idag eller spara det till helgen? Så svåra val hela tiden...
Why?

Hur som helst..today's been a good day. Faktiskt.
Vad gör ni en helt vanlig torsdag som den här? Jag hoppas i alla fall att ni mår fantastiskt jättebra och att ni inte..tänker för mycket!
Sånt är bara väldigt väldigt farligt.. Tro mig, jag vet. Mmm..

Inga kommentarer: