onsdag, oktober 06, 2010

Poison..

Onsdag redan.
Eller?
Ibland blir jag så förvirrad i dagarna.. Fastän jag har saker att hänga upp dagarna på blir jag helt yr i mössan ibland.
Men..jag är rätt säker på att det är onsdag idag!
Så mycket har väl inte hänt direkt.
Jobbdagen har flutit på bra, inga större missöden men lite stressigt now and then..
Alltid skönt när sånt tar slut. Haha!

När vi var på väg hem i afton dog min mobil och jag fick en lite underlig känsla.
Det kändes nämligen som om det var en del av mitt liv som försvann, även jag dog lite grann..
Helskum känsla, blev nästan lite rädd.
Men det är väl så.. Man gör så mycket med mobilen, jag gör i alla fall, och att inte kunna ha nån koll gjorde mig jättenervös.
Tänk.. Snacka om stressande, egentligen.
Väl här hemma har den fått lite ström i sig så nu är den fit for fight igen!
Gött det..

Inga kommentarer: