söndag, november 21, 2010

Finfin söndag!

Står och väntar på att glöggen ska bli varm.
Det har varit en fin helg!
Konserten igår var helt fantastisk. Det var underbart att se Håkan igen. Har verkligen saknat honom!
Kanske att man får se honom på Peace and Love nästa år?
Det hade ju varit fint..

Idag så var det dags för Harry Potter att åter visas på en bioduk nära mig!
Sista filmen nu. Snart är allt slut på riktigt.. Hmm. Vet inte riktigt hur jag känner inför det..
Tur att filmerna och böckerna finns kvar!
Filmen idag var i alla fall bra. Lång och magisk.
Det sorliga har redan börjat och värre lär det bli..
Minns hur hemsk jag tyckte att boken var och jag tyckte inte att det var lättare att se allt på film..
Känner att jag nog borde läsa om sista boken innan det är dags för den stora finalen i juni.
Så jag minns nånting!

Nu ska jag dricka lite glögg här för den är färdig. Wooh!
Vi fick god mat hos päronen där vi trillade in efter bion. Sjukt trevligt!
Stor middag med fint sällskap. En riktigt bra avslutning/början på kvällen! Mmm..
Glöggen var det ja..innan den kallnar! God afton god afton.

Inga kommentarer: