onsdag, november 10, 2010

I'll never break your heart..


Hmm..ibland när jag lyssnar på Backstreet Boys känns det som om jag vore 11-12 år igen..
Bara sådär!
Som om jag var hemma hos Jenny och lyssnade järnet. Sådär som vi gjorde.
En lite speciell känsla, om jag får säga det själv. Och det faktum att jag kan få fram den känns ännu mer speciellt.

Om så bara för en millisekund..så är den där. Känslan.
Som jag inte riktigt vet vad det är för en..men det känns bra! Känslan av nyfikenhet kanske, av att ha hittat något fint. Något bra.
Något att dela..

Jag har delat med många. Och jag har kvar en massa.

Tänkte lite på det för någon dag sedan.
Kuddar, planscher. Ett bäddsett. Album. Singlar. Filmer. Klistermärken. En liten tunna/stor burk. Några t-shirts..
För det är ju så det är. Gammal kärlek rostar aldrig!

Inga kommentarer: