tisdag, november 09, 2010

Rush over me..

Här har vi då inget att klaga på idag..
Och apropå Facebook så har jag den senaste tiden fått tre nya vänförfrågningar.
Man tackar!
Jo, det är faktiskt rätt kul.. Fint folk ska man ju ta vara på, har jag sagt.

Annars idag ja?

Jag måste vara expert på att drömma "sanndrömmar" för nu hände det igen.
Ungefär, med vissa modefikationer..här och där men i grund och botten.
Rätt människa i alla fall!
Det visade sig att fredagens visit inte alls varit någon slump utan troligtvis något planerat för det var likadant idag.
Jag blir så glad!
Inte enbart för den blotta uppenbarelsen utan för att något jag sagt verkar ha sjunkit in.
Ordentligt.
Det tog förvisso lite tid..men men. Mycket bättre såhär, för alla inblandade, om jag får säga det.
Det känns ju bra.

Dagen har varit bra ja. Utomordentligt bra!
Skön dag på jobbet. Slutade i hygglig tid.
Gjorde inget vettigt här hemma..men så kan det gå..
Nu mumsar jag på en liten, hmm.., bakelse och firar att bilen gick igenom besiktningen idag!
Alltid finns det något att fira.. Och jag gör det med te, bakelse ja och vacker musik. Precis som sig bör.

Inga kommentarer: