torsdag, december 09, 2010

Det närmar sig..

Torsdag!
Om ni nu råkat missa det eller känner er lite förvirrade. Så är det i alla fall.
Imorgon är det fredag!
Nu när jag inte ska handla kanske jag borde fundera på julklappar..till mig själv. Haha.
Jo, faktiskt.
Vi får väl se..

Helg och Idol-final snart!
Hur tror ni att det kommer gå?
Idag stod det lustigheter i Aftonbladet också.. Det står mer i tidningen men jag kan ju i alla fall skriva att dom inte är ett par, i alla fall inte i den bemärkelsen som media försöker få det till..
Inte i nuläget. Sen får man väl se som händer och klart är att dom, uppenbarligen och såklart, har känslor för varandra. Kanske mer än bara som vanliga vänner har..
Men inget är bekräftat, oavsett vad Aftonbladet vill få det till..
Så vet ni det!
Och oavsett så ser jag fram emot imorgon afton!
Sen får vi se hur det går, vem som vinner och vem som egentligen är tillsammans med vem...
Visst är det oerhört spännande?

Och Niko.. Gårdagen var väldigt trevlig!
Ett kort gig men tja, vad mer är att vänta? Det var proffsigt och snyggt i alla fall!
Hon är duktig den där Tove.

Inga kommentarer: